یک یا دوهزار و یک

مهدی رودکی، مؤلف کتاب، با بهره‌گیری از تجربیات گذشته، و نیز با عنایت به پیشرفت هر چه بیشتر صنعت وب، اکنون چاپ سوم کتاب را به‌روز، کامل‌تر و پیراسته‌تر از گذشته آماده انتشار کرده است.
ارائه پیشنهاد انتشار این کتاب به صورت آنلاین از سوی نویسنده، با استقبال ایتنا مواجه شد، و در دستور کار برای انتشار قرار گرفت.
هدف از این اقدام، در دسترس قرار دادن هر چه بیشتر این اطلاعات به منظور افزایش سطح دانش و تجربه صاحبان و مدیران سایت‌ها، و نهایتا ارتقاء صنعت وب در کشورمان می‌باشد.

◄ امتیازات چاپ سوم کتاب
سخه سوم کتاب «یک یا دو هزار و یک» در پاسخ به تغییرات اخیر گوگل با نام گوگل پنگوئن به‌روزرسانی شده است.
برخی از موضوعات مطرح شده در کتاب به قرار زیر است:
- تشریح روش کار موتور جست‌وجو
- انواع خدمات و ابزارهای جست‌وجوی اطلاعات در وب و رفتار کاربران در قبال آنها
- پرداختن به موضوع اهمیت امروزین گوگل و شبکه‌های اجتماعی
- روش درست تنظیم متن و راه‌های موثر جذب بیننده برای ویدیو و تصویر
- ترفندهای وبلاگ نویسی و برچسب‌گذاری و بازی موثر با لینک‌ها
 - پیج رنک و میزان تاثیر آن
- سیگنال‌های موثر در افزایش رتبه سایت
- تشریح پروتکل‌های پرکاربرد مورد نیاز مدیران سایت‌ها
 - میزبانی وب و میزبانی داخل کشور
 - خط فارسی و مشکلات پیش روی مدیران
 - تشریح حدود ۲۰۰ واژه پرکاربرد
 - ارزیابی سایت و تحلیل دقیق آمار
و....

در نهایت همه مدیران سایت‌ها، طراحان وب، و علاقه‌مندان به کسب رتبه هرچه بهتر در وب، از خواندن این کتاب بهره خواهند برد.
همچنین اگر درباره کتاب یا هر بخش و محتوای آن سوالی دارید می‌توانید در اینجا و یا در سایت ایران سئو مطرح نمایید.

برای دانلود کتاب «یک یا دو هزار و یک» اینجا را کلیک کنید.

/ 0 نظر / 6 بازدید